söndag 7 september 2014

Valkalendern lucka 16, Kampanjdag i Västerort


Lördagen gick i de politiska kampanjernas tecken! Jag medverkade vid ett torgmöte i dialogform med vår landstingsrådskandidat Ella Bohlin och vår riksdagsledamot Desirée Pethrus vid Brommaplan, samtalade med väljare i Hässelby Gård samt delade ut material och satte upp nya fräscha valaffischer i västerortsområdet här i Stockholm.

Har någon missat vår valfilm? Se länken nedan (har ni redan sett den så vet jag att ni vill se den igen;-)

Kristdemokraternas valfilm 2014

Sedan hittade jag ett ledarstick från min barndomsstad dagstidning, Östersunds Posten, som jag fyndigt tycker illustrerar hur naivt, felaktigt, världsfrånvänt och i grund och botten egoistiskt miljöpartiets krav om arbetstidsförkortning är,

ÖP "mp's barnsliga rop på kortare arbetstid"

Tag gärna del av den och kom ihåg, "med en rödgrön regeringen kommer det enbart att finnas nedskärningar att fördela".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar