fredag 22 augusti 2014

Valkalendern lucka 1, 24 dagar kvar till valet...

Vet inte om valdagen är som julafton direkt... Men att det nu är 24 dagar kvar till den 14 september innebär att jag blåser liv i min politiska blogg och nu avser blogga dagligen fram till valet!

Följ min valkalender! Jag har som ambition att det så mycket som möjligt ska bli inlägg som både presenterar kristdemokratisk politik, kommenterar dagsaktuella saker och beskriver vad jag själv har för mig under valrörelsen.

Så här i "lucka 1" vill jag, som ju i första hand kandiderar till Stockholms läns landsting i detta val, börja med att länka till sajten för Kristdemokraternas landstingspolitik i Stockholm. Läs, ta intryck och hör gärna er med frågor!

Stockholm ska vara Sveriges bästa landsting att växa upp i


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar