söndag 1 maj 2011

Nu börjar jag blogga!

Detta är mitt första blogginlägg! Av samma skäl som jag länge var skeptisk till facebook (det ändrades under valrörelsen 2010;-) har jag också dragit mig för bloggandet. Men, som "silverryggad fritidspolitiker" är det bara att konstatera att det här är det bästa sättet för mig att förmedla vad jag tycker, tänker och gör som riksdagsersättare och kommunpolitiker i Stockholm.

Följ gärna denna blogg och skicka frågor till mig. Inte minst om utvecklingen och politiken i Hässelby-Vällingby stadsdelsnämnd i Stockholm där jag är gruppledare för kristdemokraterna.

I dag är det 1:a maj 2011. Jag glädjer mig åt att en av dagens största svenska politiska manifestationerna går av stapeln i Uppsala och är kristdemokratisk!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar